Teknik İçerik Pazarlama

image

Neredeyse çocukların bile birer blog’unun olduğu bir çağda, “İçerik pazarlamasını kullanmayan şirket” tanımı hep bir eksikliği işaret ediyor. Pazarlamayla barışık olan ve içerik pazarlamasıyla yeni tanışmış “teknik” ürün/hizmet sunan şirketler için, hiçbir iş ve endüstrinin içerik pazarlamasında başarılı olamayacak kadar teknik olmadığını anlatan bir yazı.(ing.)
Blog’u olmayan ya da herhangi bir içerik pazarlaması yapmayan şirketlerin bazen, şu arayışlardan kaynaklanan sıkıntılar yaşadıklarını görebiliyoruz.

image

PhD, tecrübe ve pazarlama nosyonlarını birarada -ve çoğunlukla şirket içinde – ek istihdam açmadan aramak, hayal kırıklığı yaratabiliyor.( “Ek iş yükü ile ağırlığı altında ezilen çalışanların kaybı” sorunu da ayrı. )
“3 reasons why no industry or business is too technical to succeed at content marketing and blogging”

Reklamlar