Super Bowl ve Super Hızlı Sosyal Markalar

Mashable yapmış bu “Super” Super Bowl Sosyal Medya haberini.  (linki aşağıda)

Hikaye şu: Super Bowl maçları sırasında statta elektrik kesilir. Ve bu anında sosyal medyada yankı bulur haliyle. Twitter yıkılır falan..
Kaç kişi “süper fırsat!” diye düşünür böyle bir durumda ya da düşünmek zorunda?
Görünen o ki bütün sosyal medya/ marka yöneticileri:)
Bazı markalar , bu twitterda inanılmaz trafik yaratan olay karşısında “süper” aksiyon almışlar hemen.. Gerçek zamanlı twitter kampanyalarının hızlarına ve yaratıcılıklarına şapka çıkarılır gerçekten.
Buradan yola çıkarak her marka-ve şirket- düşünmeli belki de:
Biz ne yapabilirdik böyle bir durumda?
Elimizde ne kadar hazır bir ekip var?- Ve hazır olan ekibiniz ne kadar yetkin?Bunlar bıçak sırtı proaktif hareketler çünkü-
Ve ne kadar yaratıcı olabilirdik?
Buyrun:)
http://mashable.com/2013/02/04/brands-super-bowl-social-media/
PS: Gösterişsiz ve biraz snob ama Audi ve Jim Beam Black‘in twitter mesajına da dikkat:) Çok başarılı bence..

Reklamlar