Müşteriler 2012’de Hangi Kanallardan Markanızla İletişim Kurdu

Sosyal Medya Raporu 2012’de- aşağıda linkini paylaştım- Nielsen’in Sosyal Danışmanlık/Müşteri Hizmetlerine erişim oranları için yaptığı yorum  bütün marka ve şirketler için önemli:

Sosyal Medya kullanım oranları ve müşterilerin marka ve hizmet üreticilerine bu kanallardan erişimi, Pazarlama ve Müşteri Hizmetleri arasındaki net ayrımı ortadan kaldırmak üzere.

Tüm sektör ve firmalar bu evrimleşmeye ayak uydurmak için, müşterilerine bütün sosyal medya kanallarında her an cevap ve hizmet verebilir durumda olmak üzere hazır olmalılar.

Sosyal medya kullanıcıları arasında, Social Care’e erişim günlük %9 oranında. Aylık ise %70. 

Bu tür hizmetler için telefonla erişim ise, 3’te 1 oranında. 

http://blog.nielsen.com/nielsenwire/social/2012/

Reklamlar