Önemli Güncellemeler

Image

Dün Üniversiteden bir arkadaşımla konuşuyoruz:  Grip virüsü ve iki çocuğun okul sorunlarını konuştuktan sonra,

“Her şeye rağmen Dilek, evlilikle ilgili, istediğim gibi bir evlilik yaparak, hedefime ulaştım. Bunu istiyordum ben” dedi.

Doğru söylüyordu. Üniversitedeyken tarif ettiği gibi bir evlilik yaptı.

Telefonu kapattıktan sonra ben de “Asla, ne olursa olsun evlenmeyeceğim!” hedefimi hatırladım.

Ben de başarılı olmuşum yani hedefimde..

Ama sonra bunun yeterli olmadığını hissettim. Çünkü biz üniversiteye başladığımız zamanki biz değiliz artık her şeyden önce:)

Değiştik. Değişmediysek, bu daha büyük bir sorun zaten..

Çünkü yol uzun. Hedefler değişiyor. Hedef güncellemelerini sen ve etrafındaki hayat değiştikçe beynin zaten yapıyor.  Bunu fark etmek ve bununla barış yapmak önemli.

Önemli olan, değişen hedeflerinin neresindesin?

Kendi hayat trendini yakalayabiliyor musun?

O zaman aramadığın ama bugün “bir hedefe koşarken bunu pas geçmişim” dediğin bir şeyin eksikliğini duyuyor musun?

Ya da, bugün hedeflerin, geldiğin noktaya göre update oldu mu?

Ve en önemlisi, aradığın, istediğin şeyler, bir zamanlar hedef olarak koyduğun ve ulaştığın şeyle çelişiyor mu?

O zaman, yine büyük bir güncellemeye ihtiyacın var demektir.

Hatta belki sisteme format atıp, yeniden kurmaya;)

Bir Cevap Yazın

