Sleeping

Ben #uyumuyoruz takimina zaman zaman dahil olurum. Genelde uyurum ama gece uykum bölünürse, kış uykusundan uyndrlmş 1ayı kadar sinirli olurm

Yani bir aşaması var ya uykunun, o aşamada uyandığımda, ben bile kendimi tanıyamam. Sabahları iyi uyanırım ama. O, bir uyku derinliğinde öyle.
 
1 gece balkondaki 1 şey düşmüştü oradan biliyorum. O kadar hızlı uyanıp, emin 1 şekilde dış kapıya, elimde vuracak 1 şeyle intikal ettim ki.
 
Ben bile şaşırdım nasıl organize olduguna beynimin ve nasıl atlayarak ön kapıya gittiğime. Uykunun bazı derinlikleri, bir garip. Gizemli.
 
Bir de 1999 depreminde böyle sinirle uyandım.. “Ne bu gürültü beaa!” diye .. Olayı anlayana kadar da, el fenerine kadar herşeyi org etmiştm..
 
Reenkarnasyon diye 1 şey varsa eğer, ben birinde “savaşçı” olduğuma eminim.. Yerli bir savaşçı hatta. Hatta Kızılderili 🙂 Hunter
 
 
Bir Cevap Yazın

